Comics - Page 53 - July 11th, 2010, 7:28 pm

     Average Rating: None

     



« First < Back
Next > Latest »

Author Comments:

Strangy, July 11th, 2010, 7:28 pm


Couple more to the end of the chapter.
Sorry about the lack of updates, I had exams and then I had emotional shit to deal with so I wasn't really into drawing love stories, haha. I'm feeling better though, I'm leaving for Portugal next week and I'll try and draw pages there.

Either way, new banner! Looks... better than the rest of the comic, haha. People have suggested I do the next chapter in shades of purple, what do you think?
Also the playlist isn't working, don't know what that's about.




Advertisement, August 19th, 2017, 9:43 am





Post A Comment

User Comments:

Strangy, July 11th, 2010, 7:37 pm


RadicalTrain: Depression Central has to closely resemble Hell.

Lucky-Raincloud: My job here is done.

sigelina: Yeah, I'm trying to show that he does care for her and he makes a tremendous effort to manage everything, but at the same time you gotta wonder why he doesn't make everyone's like easier by giving her medication. So in a way he is selfish in a selfless way. [/EXPOSITION]

Theorah: I'm glad not everyone finds them dull, haha!
And yes, I love these two! I was sad Arthur was only there for five minutes, and Orin died so soon :c I like my S&M characters, damn it!


coolchan, July 12th, 2010, 8:21 am


Ilu for posting right before I go to France. This made my hectic day just a little more fun. <:

Also, aw, Alain is sweet.


Theorah, July 12th, 2010, 5:32 pm


Aw Alain is still so caring towards his wife :)
A shade of purple sounds good, go for it!
And have fun in Portugal! :D


the-star-samurai, July 12th, 2010, 9:48 pm


Purple sounds good! :B

And this page is adorable. And kind of sad at the same time.


Post A Comment


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Hosted by Smack Jeeves. Layout by Nikicus.